ایستگاه کنکور

ایستگاه کنکور

مشاوره ، آموزش
ایستگاه کنکور

ایستگاه کنکور

مشاوره ، آموزش

برنــــــــــامه مطالعه

دوستـــــان  عزیز 


برای دریافت برنامه  ریزی مطالعه دروس  برای هر سال تحصیلی و هر رشته کافی است  دوره مورد نظر را(مثلا نحوه مطالعه کتب دوم دبیرستان   رشته ریاضی)به سامانه 500024449 ارسال کنید  تا بهترین روش مطالعه و برنامه ریزی برایتان ارسال گردد

نظرات 1 + ارسال نظر
Mary چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 18:53 http://words-world.Blogsky.com

سلام عرض شد
خیلی وب جالبی دارید،دلم میخواد دنبالتون کنم
چون من یه کنکوری ام البته بهتره بگم داوطلب پزشکی ام!
به هرحال عالیه وبتون و من شما رو لینک میکنم

سلام خوشحالم از اینکه خوشتون اومده،روشهایی رو برای مطالعه و قبولی در پزشکی دنبال می کنیم که نتیجه بخش بوده و تجربه شده امیدوارم برای شما هم اثر بخش باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.